
Polityka zwrotów
1. Rezerwacja i zaliczka
Aby zarezerwować termin zabiegu lub masażu w Gabinecie Masażu i Fizjoterapii „Dotyk Zmysłu”, klient jest zobowiązany do dokonania zaliczki w wysokości określonej przez gabinet. Zaliczka ta jest częścią ceny usługi i jest płatna w momencie rezerwacji terminu.
2. Odwołanie lub zmiana terminu
-
Klient ma możliwość zmiany terminu zabiegu lub masażu, pod warunkiem, że zgłosi to co najmniej 24 godziny przed zaplanowaną wizytą.
-
Zmiana terminu musi być dokonana telefonicznie lub za pośrednictwem e-maila (dotykzmyslowy@gmail.com). Prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o takiej zmianie.
3. Brak stawienia się na umówioną wizytę
-
W przypadku, gdy klient nie stawi się na umówioną wizytę (zarówno na masaż, jak i zabieg fizjoterapeutyczny) bez wcześniejszego powiadomienia (mniej niż 24 godziny przed wizytą), zaliczka przepada.
-
Zaliczka nie podlega zwrotowi, jeżeli klient nie pojawi się w umówionym terminie lub nie poinformuje gabinetu o swojej nieobecności na co najmniej 24 godziny przed zaplanowaną wizytą.
4. Wyjątki
-
Wyjątkowo, w uzasadnionych przypadkach (np. nagła choroba, wypadek), zaliczka może zostać przeniesiona na kolejny termin, jeśli klient powiadomi nas o nieobecności przed umówionym terminem wizyty.
-
W każdym przypadku decyzja o przeniesieniu zaliczki lub jej zwrocie jest podejmowana indywidualnie przez Gabinet Masażu i Fizjoterapii „Dotyk Zmysłu”.
5. Anulowanie rezerwacji przez gabinet
-
Gabinet zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji w przypadku sytuacji niezależnych od nas, takich jak nagła awaria techniczna, choroba terapeuty lub inne nieprzewidziane okoliczności.
-
W takim przypadku klientowi przysługuje pełny zwrot wpłaconej zaliczki lub możliwość umówienia się na inny termin.